måndag 6 juni 2011

Vad gör du om du inte är i stallet? 
Om jag inte är i stallet blir det mycket häng med polare, en och annan fest på helgerna och aa. Jag gör det som faller mig in helt enkelt. Jag är en spontan tjej som älskar att hitta på nya saker! :)

Rider många av dina vänner? 
Faktiskt inte. Har inga riktigt nära vänner som har häst. Bara bekanta.

Hur länge har du ridit? 
Hmm.. Fick min första häst när jag fyllde 11 sen red jag ett tag innan dess. Så dra ett snitt på 9-10 år kanske?

Hur många hästar har du/har du haft? 
Min första häst hette Druvan och var ett gotlandsruss. Den andra hette Phruma och va en islandshäst och min tredje är Bràga. Ylur har vi haft sedan jag hade Druvan så det är 4 stycken totalt :)

Har du pojkvän?
Nej det har jag inte och jag är inte särskilt lockad av att ha någon heller haha.

Vad har du för film/musik smak?
Oj. Både min film och musik smak är sjukt varierande. Allt hänger på vilket humör jag är på för tillfället haha. Men om man ska hårdra det så är de bästa filmer jag har sett djupa och twistade filmer som leker med din hjärna! Ink, memento och Donnie Darko är tre alternativ på dessa filmer. Inom musiken lyssnar jag på allt verkligen. Det roligaste är dock att jag har Justin Bieber (alla vet vem han är antar jag?) och Adept (metalcoreband. Kolla upp dom!) som favoriter, dvs. två raka motsatser! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar