fredag 3 juni 2011

Fått en ny fråga!


Anonym: Känns som om vi inte har fått någon riktigt presentation av dig. Kan du beskriva dig själv lite?


Well, jag fyller 18 om lite drygt en månad. Bor strax utanför Göteborg med min mamma, pappa & lillebror! Är en glad och sprallig tjej med mycket idéer för mig haha. Har hört att det är svårt att sätta fingret på mig och det kan jag nästan hålla med om. Vet inte vad jag ska säga om mig själv nämligen! Såå vi släpper det och övergår till mina hästar.
Mitt stall ligger 7 min ifrån mig (med bil) och där har jag Bràga & Ylur (mammas pålle). Två supermysiga islandshästar som jag inte skulle byta ut mot någonting annat! 
Jag fick min första ponny (ett litet russ) när jag var 11 som jag sedan efter ett års tid bytte mot islandshäst. Jag är alltså ponny/häst-ryttare från början :) 
Nej men allvarligt talat, jag vet verkligen inte vad jag ska svara haha. Du får helt enkelt fortsätta läsa och försöka få en bild av mig på det sättet ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar