tisdag 7 juni 2011

Hey people!

Börjar bli bättre. Tack gode gud för detta ! Bara den äckliga hostan kvar som jag vill bli av med. Kommer förmodligen rida imorgon så då kommer jag börja blogga om hästen igen :)
Så länge slänger jag upp en hiss & diss lista !



* Att det är såpass "många" som redan läser min blogg. Hade förväntat mig 0-10 läsare nu i början haha.

* Att jag snart sätter igång med kurser och tränare igen. Efter 1 års uppehåll från allt sådant så börjar man sakna det och Bràga är såpass stabil nu så det kommer bli jättebra! 


* SURPRISE! Förkylningar. Suger ju att börja sommaren inlåst på rummet, vara helt rastlös på dagarna och inte kunna prata för att man inte har någon röst. 

* Att jag inte kan bestämma mig för vilken ridhjälm jag vill ha. Har en grov beslutsångest. Några tips? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar