måndag 6 juni 2011

Fråga på!

Usch vad jag hatar det här! Halsen har svällt igen fullständigt och jag kan knappt andas längre. 
Det som är ännu tristare är att jag inte kommer kunna lägga upp några träningsbilder eller liknande förrän jag är frisk igen. Känner att det blir väldigt många "icke hästrelaterade-inlägg" här också. Men what to do? Well, nu när jag ändå är hemma och inte har särskilt mycket för mig så undrar jag är det någonting ni vill veta? Kan vara allt från hästen till min "riktiga" vardag. Fråga på people! Jag är öppen för det mesta! :)
en bild från när jag var frisk. Åh fml...

3 kommentarer:

  1. Vad gör du om du inte är i stallet?
    Rider många av dina vänner?
    Hur länge har du ridit?
    Hur många hästar har du/har du haft?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Har du pojkvän?

    SvaraRadera
  3. Vad har du för film/musik smak?

    SvaraRadera